La URV ofereix un cicle de cinema en versió original en anglès

L’organitzen l’Espai d’Aprenentatge de Llengües i l’Aula de Cinema al campus Catalunya

L'Espai d'Aprenentatge de Llengües i l'Aula de Cinema de la URV organitzen aquest febrer un cicle de cinema en versió original en anglès (VOSE) el campus Catalunya. L'activitat, que du el nom de "Let's go tot the movies", consistirà en tres projeccions de pel·lícula (els dies 6, 13 i 20) i un debat final sobre els Jocs Olímpics i el running (el dia 27).

Les pel·lícules en VOSE seran Charriots of Fire (1981), el dimecres 6 de febrer; The Lonelines of the Long Distance Runner (1962), el dimecres 13, i Run Fatboy, Run (2007), el dimecres 20. Totes tres sessions es faran a les sis de la tarda a la sala de vistes del campus.

El debat (per al qual cal apuntar-se a crai.espaillengues(ELIMINAR)@urv.cat), tindrà lloc el dia 27, a les quatre de la tarda, a la sala de reunions del CRAI del campus. L'activitat del debat s'adreça als membres de la comunitat universitària de la URV (estudiants, PDI o PAS) amb un nivell de coneixements d'anglès de B2.