El Servei Lingüístic obre la matrícula del 2n quadrimestre

Un total de 21 cursos de català i espanyol omplen l’oferta formativa

L'1 de febrer el Servei Lingüístic obre la matrícula per als seus cursos del segon quadrimestre. En concret, n'ofereix disset de català i quatre d'espanyol

Català i cursos específics

L'oferta de català permet a la comunitat universitària formar-se i acreditar-se en tots els nivells generals de la llengua, des dels inicials de l’A1, l’A2 i el B1 (per als universitaris de mobilitat entrant) fins als nivells més avançats de B2, C1 i C2. La majoria de cursos es fan de manera semipresencial o virtual, excepte els dos de l'A1, que s'imparteixen només presencialment al campus Catalunya.

A més, aquest segon quadrimestre també s’ofereixen cursos específics: és el cas del nou curs de llenguatge jurídic català (per a persones de dins i fora de la Universitat), les Tutories Orals de Català (per al PDI) i la sessió sobre la nova gramàtica (per al PAS).

Espanyol per a estrangers

El Servei Lingüístic també ofereix cursos d'espanyol, pensats especialment per als alumnes de mobilitat que s'incorporen a la URV aquest segon quadrimestre. En concret, aquesta llengua es pot aprendre en els nivells A1, A2, B1.1 i B.1.2. Els cursos són presencials i tenen lloc al campus Catalunya.