La URV publica els resultats de la convocatòria de B1 d'anglès

Per primer cop se n'organitza una convocatòria a l'estiu

El Servei Lingüístic de la URV ha publicat avui els resultats de l'examen de B1 d'anglès, que ha tingut lloc aquest juliol. Aquest és el primer cop que la URV du a terme una convocatória d'aquest tipus a l'estiu, que s'afegeix a les dues que ja s'organitzaven durant el curs acadèmic. D'aquesta manera, doncs, la URV augmenta l'oferta d'exàmens d'anglès per lliure, amb l'objectiu de satisfer les necessitats d'acreditació en tercera llengua de la comunitat universitària, cada cop més creixents.

L'examen de B1 d'anglès de la URV té uns apartats de comprensió lectora, comprensió oral, expressió escrita, expressió oral i ús de la llengua. Tot i que els examinands habituals són estudiants de la URV, la prova, amb un preu de 75 €, està oberta a la resta de comunitat universitària i a la població en general. La URV és un centre acreditat per ACLES per organitzar exàmens d'anglès dels nivells B1 i B2, que permeten obtenir certififcats amb el segell de qualitat ACLES, reconegut per l'AGAUR, el Consell Interuniversitari de Catalunya, la Conferència de Rectors d'Universitats Espanyoles i l'organisme europeu CERCLES.